Dagarna är fulla av Winston...

Jag har verkligen en bebis här hemma. Det gäller att ha koll på honom hela tiden. Han älskar att retas med katterna och tack o lov är dom ännu så länge skapligt accepterande. Tycker lite synd om Tiger, för Winston kastar sig över honom och vill leka men det är ju inte lätt för en katt att förstå.

I dag har vi varit in till stan. Jag behövde köpa ett nytt toalock för det andra har gått sönder. Winston är i buren när vi åker och det fungerar jättebra. Han sover mest hela tiden.
Jag har hämtat ut ett par paket som jag har köpt genom Tradera, bl.a. ett fårskinn som Winston fått att sova på. Han gillade det verkligen, inte bara att sova på utan att bita i också.
Sedan hade jag köpt en halllampa. Jättesnygg! Där gjorde jag nog ett riktigt fynd.

Har pratat med arbetsförmedlingen i dag också. Man måste ju ringa och meddela vad man sökt för jobb osv. Jag fick nog tag i en riktig engagerad person. Hon tyckte att jag skulle söka jobb i hela Sverige! Jo men visst, tror nog inte det.

Nu ska jag äta en smarrig sallad och sjunka ner i soffan framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0