Framsteg hela tiden...

Precis kommit in från ännu en "rastning" och det går så bra. Jag är så imponerad av mitt lilla "troll", han har ett lokalsinne som är helt otroligt. Han vet så väl när vi är på väg hem efter promenaderna. Än så länge gör vi i och för sig korta turer, men igår tog vi en längre runda igen och han gick själv ca halva rundan. Vi träffade på ett par andra hundar, och det var första gången för Winston. Han var lite försiktig först men sedan var det helt ok, tyckte han. När vi kom hem var han jättetrött.




Jag lät honom vara ensam i 2 timmar igår och det fungerade helt perfekt, så nu kan jag nog lämna honom ensam när jag åker å tränar med kören.

Så här fin är Winston när jag har borstat o kammat igenom hans päls.





Hit går han när vi inte hinner ut å kissar.



Lek-och bit saker finns över hela golvet. Han fick 10 st nya igår. Hade fyndat på Tradera.



Mina odlingar har redan tagit fart. Igår omskolade jag gurka och purpurvinda. Purpurvindan grodde mycket fortare än jag hade räknat med, hoppas att jag kan klara dom bara. Nu har jag i allafall ställt ner dom i källaren där det är svalt och där jag har ett lysrör över dom.



Växthusgurka.



Mina pelargoner i källaren spritter av liv redan nu. Börjar bli dags att plantera om dom snart.



Nu är det dags att städa av eftersom jag får "finfrämmat" i morgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0