Jag vill ha vååååååår...

Visst är det fint med snön och visst är det skönt när solen skiner. Men jag gillar ändå inte vintern. Den är alldeles för lång. Jag kan acceptera vinter i december och januari men det är säkert 1,5 månad kvar av eländet.

I går kväll var jag o Winston till Pär, Erika och Maja. Det bjöds på hemlagad pizza och fika. Vi kollade på let´s dance och sedan åkte vi hem. I dag på förmiddagen var vi inne till staden och hälsade på bror o svägerska. Trevligt.

Har nu precis kommit in efter en längre prommenad. Winston var inte jättepeppad på att gå på den kalla snön så jag fick bära honom nästan hela vägen. Nu är vi trötta bägge två. Blev nog lite för mycket frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0