Kattprotest eller?

I stort sett fungerar det bättre och bättre med katterna och Winston. Han och Tiger verkar ha blivit ganska bra kompisar. Det syns att Tiger egentligen vill busa med Winston, men han är lite feg fortfarande. Winston "kastar" sig över ryggen på Tiger och vill leka men han spanar då efter något att hoppa upp på. Bumle däremot accepterar Winston men han tycker nog att det får räcka. Han har "sopat" till ett par gånger men bara så att Winston ska förstå att, hit men inte längre din lilla bråkstake.

I går kväll när jag skulle gå och lägga mig, tog jag som vanligt med Winston upp till sovrummet och stängde för grinden till trappan, eftersom jag inte vill riskera att han ramlar utför på natten, la ner Winston i hans hundkorg och skulle krypa ner i min säng, då tyckte jag att det luktade misstänkt. Kattpiss!!!!! Kände efter i min säng men icke, kände då efter i hundkorgen, plaskblött.....Någon av katterna hade pissat ner hundkorgen!!! Den är av tyg, så det var inte kul. Jag blir lite fundersam på ifall det kan vara någon form av protest från någon av katterna, det har ju aldrig hänt förut. Jag vet ju inte vem av dom det kan vara men det blev att slänga in korgen i tvättmaskinen idag och ifortsättningen blir det att hålla dörren till sovrummet stängd.

I kväll kommer Mari och barna hit. Ska bli mysigt :-). Jag är övertygad om att det blir full rulle under ett par dagar. Två busiga barn, en hundvalp, 2 katter, en massa odlingar i hela huset och ganska trångt ha ha ha...bara att ta ett rejält andetag. Det är väl det här som kallas livet :-)).....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0