Lugn dag i dag.....

Det är kallt ute, och jag läste precis på Aftonbladet. se att det skulle bli ännu kallare i veckan. Inte kul alls :(...
Jag håller på för fullt och tränar Winston att kissa o bajsa ute, men tycker så synd om honom i den här kylan. Men han är ändå en tapper liten krabat och vet att han är duktig när han har gjort det han ska. Då tittar han på mig med sina fina bruna ögon och är väl medveten om att han får en bit torkad pannkaka. Nu kanske någon undrar varför jag ger honom torkad pannkaka. Det är ett tips jag fick från uppfödarna och han gillar det. Jag tycker nog att det är bättre än annat hundgodis.

Jag har satt upp en del av ett kompostgaller in till vardagsrummet eftersom det finns en massa sladdar och annat som han kan göra sig illa på. Katterna tycker att det är toppen för dom hoppar ju bara över. Här ligger Tiger och retar Winston, som är ganska duktig på att kaxa upp sig.



Winston tänker.......jag vill också vara på den sidan.....



...jag måste tänka ut nåt smart sätt att komma igenom....




...jag vet!!!...jag biter av pinnarna, kan väl inte vara så svårt....




...testar här nere i stället.....




...neeej det är ju hopplöst...jag ger upp...




...men hörru kompis..kan du inte hjälpa mig dååå.....




...nej vet du vad din lilla odåga, här är bara för katter så de så...mjauuu





Ja Winston får allt ge sig till tåls ett tag innan han får vara på andra sidan gallret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0