Snöat hela dagen..usch

Dom som gillar snö måste vara jätteglada efter den här dagen. Det måste ha kommit över 1 decimeter. Jag är inte speciellt förtjust i allt snöande och inte Winston heller. Han försvinner ju nästan i snön och jag hinner knappt skotta bort så pass mycket att han kan göra sina behov. Men han är i allafall jätteduktig.
I dag har vi tränat lite på att han ska kunna vara ensam en stund. Jag var ute och skottade i ca en kvart, och det var inga som helst problem. Ska öka på tiden lite pö om pö. Katterna och Winston börjar mer o mer att bli kompisar. Dom verkar ha accepterat honom. Känns skönt :-).

I dag ville han hjälpa mig med disken.




Jag har hållit till en del på golvet idag, och då kommer han och kryper upp i mitt knä.





Mina odlingar har redan satt fart. Det har kommit upp både purpurvinda, 2 olika sorter, och rävsvans. Rävsvans har jag aldrig sått förut. Ska bli intressant att se om jag kan hantera dom. Det är ju nu det gäller att göra rätt, dom får inte dra iväg för mycket så att dom blir svåra att hantera.









Ja dagarna går så otroligt fort nu och jag har inte kollat på tv en enda kväll den här veckan. Å det tycker jag bara är positivt. Det är mycket att fixa med gällande Tradera och Winston behöver ju ha min uppsikt hela tiden. Så inte är det långtråkigt inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0