Vår i luften

I dag känns det nästan som vår ute. Jag var till frissan och där hade snön smällt bort så pass att gräsmattan syntes, och på grusplan var det blött o lite "geggigt". Men än är det ju långt kvar kan jag tro. Fast det var ju härligt att få en påminnelse att det närmar sig.

I går kväll var det körträning igen. Det är så kul och man mår så bra efteråt (förstår inte riktigt hur det kommer sig). Jag sitter ju mest hemma så det är skönt att komma ut lite bland folk. Nu är det ju väldigt många olika typer av människor som är med och sjunger. Ibland kan man faktiskt få sig ett gott skratt åt en del. Men det är ju också det som är så roligt med våran kör. Ingen sjunger egentligen bättre än nån annan. Utom Jag o Eva o Eivor förstås :) ha ha. Våran körledare är bara såååå bra. Ibland undrar man hur han orkar med alla gamla vimsiga tanter o gubbar, men än så länge står han ut.

Mitt Traderande löper på för fullt. Jag både köper o säljer.
När jag kollade lite igår såg jag en auktion där det såldes en Lisa Larsson figur för över 3300 kronor. Jag trodde inte det var sant. Jag har ju en likadan står i skåpet å samlar damm. Så idag slängde jag in en försäljning på den och jag hann knappt blinka så var det bud på 500 kr. Nu senast jag kollade hade den gått upp till 1025 kr, och det bästa är ju att annonsen ligger ute 6 dagar till. Jippie......
Snacka om att Tradera är vanebildande.


Här är en bild på dyrgripen. Damen som läser heter Beata.















Ååååååå vad jag längtar till måndag eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0