Vardag igen....

Jag har anmält mig till en trimmningskurs. Eftersom en Westie ska trimmas för att vara enligt rasstandard så ska jag lära mig att trimma Winston själv. För att vara med på utställning ska han trimmas ungefär var 8.e vecka, och det skulle bli dyrt att lämna iväg honom så ofta. Jag vill i allafall testa att vara med på utställning ett par gånger, kan vara kul att få honom bedömd.



I helgen som varit har han fått busa av sig rejält. Han äääääälskar allt som rör sig och en liten Alvin som rör sig typ hela tiden är ju toppenkul tycker Winston.



Det var också en liten Julia som kröp omkring på golvet, han tyckte det var så himla kul att "överfalla" henne med jämna mellanrum. Julia själv tyckte det var "så där".




På söndagförmiddagen var Pär, Erika och Maja och hälsade på. Det blev ännu mera bus och farmor/mormor hamnade på golvet med två busungar över sig. Undrar vem som hade mest kul :-).




Winston och Tiger har blivit riktiga kompisar verkar det som. I går kväll tänkte Winston "överfalla" honom, då började Tiger att tvätta Winston, han blev som hypnotiserad och stog helt still. Det var bara såååå gulligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0