Winston gör framsteg

Ända sedan Winston kom hem har han gjort ett nattligt visitkort på golvet. Både kiss o bajs. Men i natt var det första natten som han inte bajsat. Visst fanns det lite kiss men jag tycker ändå att det måste vara ett framsteg att det "bara" är kiss. Jag tycker det verkar som att han är lite mer medveten om att han vill ut när det är dags.
I går var vi till far, eftersom en spekulant ville kolla extra på hans hus. Winston sov i bilen hela resan och även när vi åkte hem, trots att jag var inne på ett par ställen för att handla. Han verkar känna sig trygg i buren.

Det var ett yngre par som var intresserade av min fars hus, dom hade med sig någon släkting som visst var nån typ av byggnadsingenjör. Han gick å lyste med en ficklampa. Såg lite larvigt ut faktiskt. Det som retade mig mest var att han inte ens orkade ta av sig skorna utan klampade omkring med snöiga ytterskor i hela huset. Förbannad ohyfsat!
Han var finlandssvensk och vid ett par tillfällen pratade han och killen på finska. Även det tycker jag är oförskämt.

Jag förstod redan under tiden dom snokade runt, att det inte skulle bli någon affär. Mycket riktigt så hade jag rätt. Kanske skulle man skicka en räkning på städningen efter dom :-(.
Nu har min far ändå bestämt sig för att inte sälja huset och det är nog lika bra det.

I dag ska jag och Winston ta en längre promenad och i kväll får han vara ensam hemma medan jag är å tränar med kören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0