Winstons andra dag i Granlunda

Idag har vi varit och hälsat på min far. Jag var lite spänd på hur det skulle gå att åka bil, eftersom Winston var så ledsen när jag hämtade honom i måndags. Han protesterade då högt hela vägen när vi åkte hem och bajsade i buren. Men idag gick det jättebra, han sov mest hela tiden. Sedan uppförde han sig exemplariskt hos far. På hemvägen tittade vi in hos Eva, och hon blev lika betagen i honom som alla andra.
För Winston var det mycket att ta in så nu är han trött.






Jag måste också berätta att han är sååååå duktig med att kissa o bajsa ute. Och han har redan lärt sig vad ett nej betyder. Jag är bara så imponerad av honom. Han är ju bara 8 veckor gammal, min lilla bebis :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0