Winstons första dag i Granlunda

Nu har det gått ett dygn sedan jag fick hem min lilla raring. Det har gått bra men varit väldigt intensivt. Natten flöt på jättebra, Winston sov (vad jag vet) hela natten. Värre var det med mig :-)...Vaknade ett antal gånger och kollade på klockan. Sedan var det dags att fixa bebisvälling.
Katterna är lite fundersamma på vad det är som har kommit in i huset. Men det har gått bra i allafall. Dom känner sig överlägsna när dom hoppar upp på stolar m.m. och kollar ner på "inkräktaren".

Här är det Bumle som spanar in Winston.



Sedan har det varit lek o bus.



Mattkanterna är såååååå goda att tugga på, för att inte tala om att det är så kul att bita matte i fötterna med mina sylvassa tänder.



Visst är jag söt?



Jag har både kissat o bajsat ute idag, men det var kallt om tassarna för all snö.



Nu ska matte ge mig käk. Vov vov på Er.






Kommentarer
Postat av: Mari

Trodde man inte fick vara sådär sööööt!! Kom hiiiit!! ;-)

2011-02-09 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0