Besök i storstan...

I torsdags tog jag bussen till Stockholm för att umgås med mina underbara barnbarn och min älskade dotter. Jag stressade som en "iller" på morgonen och när jag kom fram till Statoil, där bussen hämtar upp passagerare, så var jag först på plats. Efter att jag väntat en stund blev jag lite undrande varför jag fortfarande var ensam och varför inte bussen kommit. Jag kollade då min Iphone på bussbolagets hemsida, och såg då att jag var ute i väldigt god tid...1 timme för tidigt...å jag som stressat så!!!
Väl framme i Stockholm hämtade Mari mig och vi åkte till Nacka. Det finns en ny galleria där och vi var ju bara sååå tvungna att gå in där å kolla. Det brukar bli så när Mari och jag träffas. Shopping shopping shopping :-). Sedan blev det lite andra ärenden innan vi hämtade gullungen Alvin på dagis.





I går fredag var Alvin hemma från dagis och det blev lek o bus med mormor. Julia är lite för liten att busa som brorsan men hon gör tappra försök å är såååååå go.






Mina 3 barnbarn är verkligen ett av livets höjdpunkter. Älskar dom alla 3.

I dag har jag bara varit slö och mest suttit framför datorn. Det ser så kallt och trist ut ute så jag har inte varit utanför dörren.

Jag har köpt några "väggord" på Tradera. Det blir nog jättebra när dom kommer upp på väggarna.

Härom kvällen var det en så häftig måne. Bildbevis nedan.




Nu blir det att slappa i soffan framför tvn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0