Blåslagen...

I dag är jag lite mörbultad och öm. Halkade i trappen i går kväll.  Vad händer? Nu har jag gjort det 2 gånger i år redan. Nyårsdagen var yttertrappan totalt isbelagd å när jag satte ner fötterna så for jag på ändan så det stog härliga till. Den var hård kan jag meddela, och med väldigt skarpa kanter.
I går kväll blev det lite bråttom ner för innetrappan. Ooops.. nu hände det igen! Jag for på ändan och höll på att hamna i kattlådan. Det gjorde ONT.
Tredje gången gillt, heter det ju, så nu blir det till att verkligen ta det lugnt å tänka sig för. Jag har ännu inte brytit nåt, men vågar inte tänka på vad som kan hända en tredje gång.

I dag blir det en tripp in till staden. Ska bli skönt att träffa lite folk.

Det börjar ljusna ute nu och de första gästerna har anlänt till "pippirestaurangen"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0