Blåst på Tradera

Nu är jag frustrerad och arg. Jag hatar människor som är oärliga och oseriösa. De senaste veckorna har jag blivit ett Traderafan, köpt grejer och även fått en del sålt. Man blir nästan beroende ;-). Jag köpte en grej av en tjej, (eller vann en auktion som det heter) och betalningen gjorde jag direkt till hennes konto, (inte mycket pengar men i allafall) men hon har inte skickat nåt och hon svarar inte på mail eller telefon eller sms. Förstår att hon "blåst" mig. Jag har ringt och mailat flera gånger men inget svar. Det senaste mailet skickade jag igår och gav henne en chans till. Hör jag inget kommer jag att polisanmäla henne. Fy fan för oseriösa bedragare!!!

I går spenderade jag några timmar på Marieberg med Gustaf. Han ville kolla runt i de sportaffärer som finns där, eftersom han är på jakt efter en tröja som svenska handbollslandslaget  spelar i. Han och en kompis ska åka till Malmö för att se finalmatcherna. Någon tröja hittade han inte men det var kul att shoppa lite med sonen.

När jag köpte min nya kamera fick jag med ett presentkort på en fotobok. Sista januari går det ut så jag har suttit flera timmar och letat kort och klistrat å grejat. Nu är den beställd och det ska bli så spännande att se hur den blev. Den är full med bilder som jag tagit på mina blommor i trädgården. Spännande :-).....

Jag har köpt en stor säck med såjord och ska börja planera för årets frösäsong. Det blev egentligen mer frösorter än jag tänkt mig, men det är såååå svårt att låta bli att handla och det kostar ju så lite.




Min lilla gulliga kompis KURRE. Han kommer varje förmiddag och fyller på förråden av det som fåglarna sprätter ner på marken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0