Jag har en hemlis.....

I eftermiddag kommer min lilla "skrutta". Det ska bli jättekul. Att få barnbarn är verkligen en av livets höjdpunkter. Jag kan inte förstå dom far och morföräldrar som inte vill engagera sig i sina barnbarn. Jag har 3 stycken underbara små trollungar och jag älskar dom lika mycket. Tyvärr så bor lilla Julia och Alvin i stockholm så jag kan inte träffa dom lika ofta som jag skulle önska, men min underbara älskade dotter är så duktig på att skicka bilder, att jag ändå kan följa hur dom växer.



Mina fina älsklingar....


I eftermiddag kommer lilla Maja å ska sova över hos farmor. Längtar!!! Det blir "lördagsmys" och sagoboksläsning och som vanligt kommer hon att säga (lite försiktigt)...fåj jag se på film fajmoj... Å självklart blir det som hon vill :-).

I går tog jag ett ganska speciellt beslut. Det kommer att förändra min vardag ganska väsentligt. Vad det är får vara en hemlis än så länge..

Nu ska jag "röja" av lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad vad vad??? Hmmm, nu är jag nyfiken... :-)

2011-01-10 @ 10:23:24
Postat av: Jag

mmmm...hoppas det. Inte ens du får veta ännu ;-)

2011-01-10 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0