Latmaja...

Jag har blivit en riktig " latmaja ". Trodde att det skulle bli mycket gjort här hemma nu när jag är arbetslös, men icke. Jag sitter mest framför datorn, men tänker att jag ska göra det å det å det. När kvällen kommer har inget blivit gjort utan det blev bara en tanke. Nu börjar det bli högar av papper och dammtussar på golvet. Julpyntet är fortfarande inte undanställt utan ligger i kartonger som står i sovrummet. Det måste bli skärpning!!!

Konstigt det här, när man har satt igång datorn så försvinner tiden i ett "huj". Den blir som en magnet. Jättesvårt att stänga av. Man kan ju missa nåt viktigt!
Jag har börjat kolla på Tradera, och hittat en massa intresanta objekt. Frön till sommaren och väggord för att nämna några exempel. Ska man vara med å bjuda gäller det ju att vara med hela vägen. Jag har faktiskt gjort ett par "fynd". T.ex. väggord som egentligen kostar runt 100 kronor fick jag för 19 kronor. Ja, ja, ja, nu finns det säker en del som tycker att jag är "insnöad" men det är jag ju ha ha ha. Så jag säger bara. Tack o lov att det finns datorer. Vad skulle jag annars gjort?

I dag är det plusgrader och mulet väder. Känns inte speciellt inspirerande att gå ut, men det skulle inte skada att ta en längre promenad. Jag har jättesköna, vattentäta stövlar och broddar så jag inte far i backen. Kanske kan jag kan få lite inspiration av en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0