Ny här

Det här ska bli kul. Kanske det blir lite fel i början, men det hoppas jag att ni som läser på min blogg kan ha överseende med.

Jag bor i ett litet samhälle ca 2 mil från en mellanstor stad. Har mitt alldeles egna lilla hus och min alldeles egna trädgård. Jag har mina alldeles egna 2 katter och min alldeles egna vardag.

I december blev jag uppsagd från mitt jobb...trist, men inget att deppa ihop för. Nu har jag gjort som vår kära kung...vänt blad...och ser fram mot en vår med nya utmaningar.

När snön har smält kommer jag att utöka familjen med ett tiotal hönor och en tupp. Ska bli spännande och kul.
Deras boning är i det stora färdig.

Ett par nya projekt år 2011 kommer att bli ombyggnad av min veranda och att bygga en carport...mer om detta och om min vardag kommer...



Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0