Vårvindar friska...

Man kan ju undra vad som hänt med vädret. Svinkallt i november och december. Vårvärme och vårvindar i januari. Kan man få önska en tidig vår, eller?

I dag känner jag mig ganska "emlig". Jag som inte brukar bli sjuk, har både huvudvärk, ont i kroppen och feber (tror jag).

Vilken härlig dag det var igår. Maja är bara så mysig. Synd bara att hon blev ledsen när hon skulle åka hem, eftersom mamma o pappa inte hade tid att stanna på fika. Det gjorde ont i farmors hjärta.

Hela huset skakade till och snön på taket har med största sannolikhet rasat av taket..hoppas bilen och mina nya fönster klarade sig.. Det måste vara plusgrader ute. Jag vet ju inte eftersom min termometer blivit knäpp. Den visar på 10 grader plus, och det är det i allafall inte.

Mina katter gillar inte vinter och snö heller, det är mycket skönare inne.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0